Huomasin juuri, että tämä sivusto vastaa mitä parhaimmin osoitettaan. Kirjoitan vain silloin, kun jokin on huonosti ja täytyy saada valittaa. Tästä nimenomaisesta syystä teen tätä anonyymisti, koska jokainen ikään ja sukupuoleen katsomatta saa varmasti osansa.

Minä en mitenkään voi käsittää, miten kolmekymppinen mies voi olla edelleen niin tiukassa ketjussa vanhempiensa suhteen. Minun äitini lakkasi imettämästä minua ennen kuin täytin vuoden, mutta miehen perheessä tissistä vieroituskin on vielä pahasti kesken.

Ei siinä mitään, olkaa vain läheisiä niin kauan, kun minua ei sotketa asiaan. Olen itse vaivalla kymmenen vuotta sitten päässyt omien vanhempieni kanssa siihen pisteeseen, että minä elän elämääni valitsemallani tavalla ja he elävät omaansa omilla arvoillaan. En pysty sanoin kuvaamaan, miten korpeaa, kun joku tulee tässä vaiheessa antamaan minulle ohjeita, miten rahaa kuuluu käyttää tai miten kotia hoidetaan.