Evoluutio on kehittänyt miehelle kemiallisia ominaisuuksia, jotka saavat lähimmän naisen suorittamaan tämän puolesta kaikki hengissä ja sivistyksen parissa pysymiseen vaadittavat toimenpiteet. Tämä asia avautui minulle tänään, kun yllätin itseni silittämästä kolmatta mieheni kauluspaitaa, aivan spontaanisti ja pyytämättä. Minä, joka vihaan silittämistä ja vielä enemmän kauluspaitojen silittämistä. Minä, joka olen vannonut, etten koskaan ala kaksilahkeisia hyysäämään. Minä, jonka elämänohje kuuluu: "silitä itte paitas, saatana."

Mies kulkee läpi elämänkaarensa naisen suojaavan, lihaisan käsivarren alla. Ensin äiti ruokkii, pukee, ostaa vaatteet, hoitaa kaikki käytännön asiat. Sitten kun nuori miespoloinen ajetaan kylmään maailmaan, hän miettii hädissään, kummalle puolelle kirjekuorta postimerkki liimataan ja alkaa kaikennielevä ihmissuhteen kaipuu. Hän ajautuu mukiinmenevän naisihmisen läheisyyteen ja alkaa erittää hormonia, joka saa naisen kokkaamaan, silittämään ja hoitamaan juoksevat asiat. Näin mies muistaa syödä, täyttää veroilmoituksen ja vaihtaa puhtaat farkut, kun vanhat pysyvät pystyssä itsestään.